Wegwijs op de siteOns aanbod aan theateractiviteiten is erg breed.Om het overzichtelijk te houden, hebben wij het verdeeld in twee sectoren: Educatief Theater en Recreatief Theater. Maar voor we uitleggen wat wij onder die tweedeling verstaan, eerst een relativering. Want tussen de sectoren zijn vele dwarsverbanden. Zo wordt ons recreatieve spel “MultiMaffia” tevens voor teambuilding (en dus educatie) gebruikt en wordt ons teambuildingspel “De Ontsnapping” ook puur en alleen gespeeld omdat het zo leuk is.... En wat te denken van educatief Theater Maatwerk dat ‘slechts’ bedoeld is om even bij te komen van een vermoeiend symposium? deze siteDeze site is eveneens opgebouwd rond deze twee sectoren: educatie en recreatie.U bevindt zich op dit moment op het centrale deel van de site: de pagina “LivingTale: wie we zijn en wat we doen”. Naast dat centrale deel is de site verdeeld in twee secties: “Educatief Theater” en “Recreatief Theater”. Recreatief TheaterHoofdmoot van ons recreatief theater vormen de “Theater aan Tafel” spelen.Moord aan Tafel, oftewel het Moorddiner kent vast iedereen. Maar ook de andere “aan Tafel” spelen kunnen wij van harte aanbevelen. Evenals onze rollenspelen en theateracts. U vindt ze op onze site in alle soorten en maten. Voor iedere groep hebben we wel een aantrekkelijk aanbod. Op de site hebben we de spelen verdeeld in vier niveaus van “betrokkenheid“ van de gasten. Van “betrokken genieten” tot “super actief meedoen”. Kijkt u maar op “spelen in schema”, of gebruikt u onze “zoekhulp”. Of sla de “veelgestelde vragen” er op na voor een verdere uitleg. Educatief TheaterZeven activiteiten onderscheiden we:
LivingTaleTussen Educatief Theater en Recreatief Theater (in de bovenbalk) vind u een sectie met informatie over LivingTale Theater zelf.
Het vormt, naast de fotopagina's, de beste referentie die we ons kunnen wensen. Op uw reacties in het gastenboek na, natuurlijk.... Zo gaat u er direct naar toe: gastenboek En tot slot nog even dit: Ons bureauOns theaterbureau is “groot” en “klein” tegelijkertijd.
|
|